Intrebari frecvente

Reconditionarea injectoarelor atrage dupa sine urmatoarele beneficii:

  • consumul de combustibil este mai redus;
  • autovehiculul va functiona in parametrii normali;
  • se va reduce poluarea mediului;
  • se va evita aparitia defectiunilor ireparabile.

Problemele cel mai des intalnite la acest tip de injector sunt:

a) pierderile de presiune pe returul injectorului datorita uzurii supapei de control, acest lucru avand ca rezultat dificultati de pornire a motorului si / sau limitarea puterii motorului la accelerari mai agresive.

b) pierderea necontrolata a unei cantitati de combustibil in cilindrii, datorita uzurilor aparute la zona de inchidere a duzei injectorului, in acest caz aparind fumul alb excesiv in relati.

AMB Diesel Injection & Turbine Service repara injectoare marca BOSCH, DELPHI, PIEZO BOSCH si DENSO.

Problemele generate de funcţionarea defectuoasă a unui injector sunt multiple :

  • porniri grele la rece şi la cald sau chiar imposibilitatea pornirii,
  • ezitări in momentul accelerării,
  • lipsa de putere a motorului,
  • cuplu motor scăzut,
  • consum ridicat de combustibil,
  • relanti instabil si neregulat,
  • emisii de noxe peste limita normală, avarierea convertorul catalitic şi a senzorul lambda.

Dacă injectorul nu mai reuşeşte să pulverizeze combustibil conform parametrilor proiectaţi, dacă cantitatea de combustibil introdusă în cilindru nu mai poate fi controlată şi în concordanţă cu regimul de funcţionare al motorului, atunci funcţionarea în condiţii optime a motorului este compromisă.

De exemplu dacă injectorul nu închide perfect după oprirea motorului, presiunea din circuitul de alimentare cu benzină va forţa scurgerea unei cantităţi de benzină prin injector în galeria de admisie până la scăderea presiunii din circuitul de alimentare la valori aproape de zero.

Injectorul este  mecanismul caruia ii revine functia de a injecta combustibil intr-o stare pulverizata si uniforma in camera de ardere. Un motor cu injectie directa are nevoie ca jetul de combustibil sa fie distribuit foarte uniform deoarece aerul din camera de ardere este lipsit de turbulenta. In schimb, la motoarele dotate cu injectie indirecta pulverizarea se realizeaza printr-un jet conic, asemanator cu forma camerei de ardere, finetea picaturilor fiind redusa din cauza turbulentelor.